Tachográf-kártyák ügyintézése a veszélyhelyzet ideje alatt

A veszélyhelyzeti idő alatt lejáró digitális tachográf-kártyákkal kapcsolatban a következő állásfoglalást adta ki az ITM:

 

„Akinek kártyájánál lejárati dátummal kapcsolatos gondok merülnek fel, tanácsos felvennie a kapcsolatot a kormányhivatallal, ahol most előzetes időpontfoglalással történik az ügyfélfogadás. Bejelentkezéskor, időpontfoglaláskor feltétlenül tájékoztatni kell a kormányhivatalt arról, hogy a veszélyhelyzeti időszakban lejáró digitális tachográf kártya kapcsán a gépkocsivezető soron kívüli ügyintézést kér. A 1818-as központi szám túlterheltsége miatt a hivatallal érdemes a 06 (1) 550 1858-as számon, a 1818@1818.hu e-mail-címen vagy a https://idopontfoglalo.kh.gov.hu/bejelentkezes honlapon keresztül kapcsolatba lépni, de lerövidítheti a hivatali utat az is, ha a gépjárművezető egy általa kiválasztott kormányhivatal közlekedési, engedélyezési osztályának honlapján fellelhető telefonszámot tárcsázza. Tachográf-kártya nemcsak a lakóhely szerinti területileg illetékes kormányhivatalnál igényelhető, hanem bármely fővárosi és megyei magyarországi kormányhivatalnál.”

Forrás

Állásfoglalás letölthető verziója