1982-ben végeztem a mezőtúri főiskolán Mezőgazdasági-gépész üzemmérnökként. 1989 óta elméleti és gyakorlati szakoktatói, valamint 1999 óta iskolavezetői végzetséggel is rendelkezem. Több éve dolgozom a Koroknai Autósiskolában, ahol elméleti oktatást minden kategóriában, gyakorlati oktatást csak „B” kategóriában végzek.
Mit tekintesz a legnagyobb kihívásnak az oktatói munka során?
A tanárnőket, óvónőket.
Iskolánkban a diákok szabadon választhatnak gyakorlati oktatót. Mit gondolsz, mik azok a tulajdonságok amik miatt szívesen választanak téged?
Az oktató egyénisége, viselkedése, gépkocsija.
Van-e olyan emlékezetes, vicces oktatáshoz kapcsolódó történet amire szívesen emlékszel vissza?
17 éves lányka mondta:
– Még el sem kezdtem élvezni és máris vége?
– Igen drága, csak 50 perc egy óra.
Van-e valamilyen egyedi módszer amivel megnyugtatod az izguló diákokat az első vezetés előtt vagy akár a vizsga előtt?
Ne izguljon, ez az oktató feladata.
Az autókba szerelt, Magyarországon még ritkaságnak számító oktaméter mennyiben járul hozzá a tanulókkal való korrekt anyagi elszámoláshoz?
Nagyban hozzájárul!
Miért szeretsz a Koroknai Autósiskolánál oktatni?
Összetett kérdés: munkatársak, jó hangulat.
Szerinted mi az, ami kiemeli a Koroknai Autósiskolát a hasonló szolgáltatást nyújtó vállalkozások közül?
Az oktatók, a szolgáltatás, az ügyfélszolgálat- egyszóval minden.
A gépjármű vezetés szeretete alapfeltétel egy ilyen hivatásnál, van-e ezen kívül valamilyen hobbid?
Túrázás, Tisza-tavi túra
Tapasztalataid szerint melyik rutinfeladat jelenti a legnagyobb kihívást a tanulóknak? Ezek gyakorlására fokozottan figyelsz-e az oktatás során?
A hátramenet, erre kiemelt figyelmet is fordítunk.