Fehér András

Fehér András vagyok, 63 éves, 28 éve foglalkozom járművezető-képzéssel. Végzettségem gépjárműtechnikus.

Mit tekintesz a legnagyobb kihívásnak az oktatói munka során?
Nem kihívásnak, inkább felelősségnek nevezném. A jövő közlekedési kultúrája rajtunk múlik, meg kell tanulni életben maradni.

Iskolánkban a diákok szabadon választhatnak gyakorlati oktatót. Mit gondolsz, mik  azok a tulajdonságok  amik miatt szívesen választanak téged?
Aki meg van elégedve az általam nyújtott oktatással, ajánlja másoknak. Már sok-sok olyan szülő küldi a gyerekét hozzám, akit anno én oktattam. (van akinek a nagyszüléjét is).

Van-e olyan emlékezetes, vicces oktatáshoz kapcsolódó  történet amire szívesen emlékszel vissza?
Veszélyes helyzet kivédése után: Mostmár apunak szólítom Bandi bácsit, mert magának köszönhetem az életem. 🙂

Van-e valamilyen egyedi módszer amivel megnyugtatod az izguló diákokat az első vezetés előtt vagy akár a vizsga előtt?
Ha valaki izgul és azt hallja: NE IZGULJ, az olaj a tűzre. Én azt szoktam mondani: tessék egészen nyugodtan izgulni, azt nem tiltja a szabály.

Az autókba szerelt, Magyarországon még ritkaságnak számító oktaméter mennyiben járul hozzá a tanulókkal való korrekt anyagi elszámoláshoz?
Az oktaméter használata során a tanuló nem érezheti azt, hogy becsapják az idővel.

Miért szeretsz a Koroknai Autósiskolánál oktatni?
Több alternatíva volt, sok mindenkinek kikértem a tanácsát és ezek alapján döntöttem a Koroknai Autósiskola mellett.

Szerinted mi az, ami kiemeli a Koroknai Autósiskolát a hasonló szolgáltatást nyújtó vállalkozások közül?
Elsősorban az informatikai háttér és a minőségi munka.

A gépjármű vezetés szeretete alapfeltétel egy ilyen hivatásnál, van-e ezen kívül valamilyen hobbid?
Pár éve sporttal hátráltatom az öregedést, tartom karban a testem és a pszichém.

Tapasztalataid szerint melyik rutinfeladat jelenti a legnagyobb kihívást a tanulóknak? Ezek gyakorlására fokozottan figyelsz-e  az oktatás során?
Kihívást (nem szeretem ezt a szót) sokaknak az egész közlekedés okoz, hogy mi a nehéz, az egyénenként változik, több-kevesebb idő szükséges ahhoz, hogy kialakuljon a közlekedési látás, közlekedési gondolkodás.